GŁÓWNA arrow AKTUALNOŚCI arrow Partnerzy Xerox Polska na motocyklowych MŚ w klasie Superbike

Partnerzy Xerox Polska na motocyklowych MŚ w klasie Superbike


"Możliwość uczestniczenia w tak wspaniałym wydarzeniu sportowym jak Motocyklowe MŚ w klasie Superbike, to dla nas wielka przygoda i niezapomniane wrażenia.

xerox_superbike_250px.jpg Świadomość że wyjechaliśmy do Brna dzięki wynikom naszej pracy z pewnością będzie dla nas impulsem do dalszego rozwoju, który przyniesie korzyści zarówno nam, jak i firmie Xerox, której partnerem jesteśmy od roku" - mówi Jerzy Staniszewski z firmy TELMAR.

W ramach wyjazdu, jego uczestnicy mieli okazję poznać od kuchni, jak wygląda organizacja imprezy zaliczanej do cyklu mistrzostw świata, podejrzeć prace zespołu inżynierskiego przygotowywującego motocykle do startu oraz poczucie się jak jedna z gwiazd, których nie brakowało zarówno na torze, jak i w licznym gronie widzów, którzy przybyli do Brna specjalnie na eliminacje. Wszyscy zwycięzcy posiadali VIP-owskie zaproszenia. Xerox zadbał o to, aby każdy z nich miał swobodny dostęp do paddocków oraz umożliwił spotkanie z juniorskim zespołem Ducati Xerox - Niccolò Canepa, Brendan Roberts oraz Domenico Colucci.

Niestety przebieg wyścigów oraz towarzyszący rywalizacji ogrom pracy, którą musieli wykonać wszyscy członkowie Ducati Xerox Team'u uniemożliwił spotkanie z czwartym w klasyfikacji generalnej Troyem Bayliss oraz zajmującym szóstą lokatę Lorenzo Lanzi. Bez przeszkód można było natomiast oglądać jak wspomniana dwójka radzi sobie na torze. Zapewne niewątpliwą atrakcją dla zwycięzców konkursu, była także możliwość zobaczenia pozostałych motocyklistów, w tym m.in. legendę wyścigów motorowych Maxa Biaggi.

Konkurs Wyścig Xerox Ducati Superbike odbył się w ramach zainicjowanego w czerwcu ubiegłego roku Programu Partnerskiego Xtra. Udział w konkursie wzięli partnerzy firmy Xerox Polska. Aby zdobyć główną nagrodę - wyjazd na Mistrzostwa Świata z udziałem Ducati Xerox Team, lidera klasyfikacji MŚ konstruktorów - partnerzy musieli osiągnąć zadeklarowane przez nich targety sprzedażowe. Spośród 15 Partnerów, którzy wzięli udział w konkursie, nagrodzonych zostało ośmiu.

 
2007 © Wszelkie prawa zastrzeżone