GŁÓWNA arrow CIEKAWOSTKI arrow Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiem

Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiem
Firma Xerox Polska realizuje zapowiadaną kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie pełnej oferty firmy. Komunikaty kierowane są do wielu grup odbiorców za pośrednictwem tygodników opiniotwórczych, prasy biznesowej, magazynów fachowych, prasy skierowanej do partnerów handlowych oraz portali internetowych. Od maja w największych miastach Polski reklamy Xerox widoczne są także na billboard-ach.

Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiem W celu wzmocnienia wizerunku firmy jako dostawcy technologii i rozwiązań wspomagajacych zarządzanie dokumentami, w kampanii pokazano dwie globalne koroporacje korzystające z usług Xerox.

- „Pokazując takich klientów, jak Microsoft i Continental Airlines, którzy ze względu na zasięg i specyfikę działalności wymagają najwyższych kompetencji, podkreślamy wszechstronne możliwości firmy Xerox w realizacji złożonych międzynarodowych projektów,” – powiedzial Piotr Myśliwiec, Marketing Manager w Xerox Polska.

Prowadzona równolegle kampania produktowa podzielona jest na trzy części. Pierwsza obejmuje rozwiązania i produkty Xerox przeznaczone dla środowiska biurowego. Reklamy pojawiają się w prasie biznesowej, komputerowej oraz pismach skierowanych do partnerów handlowych firmy (resellerów). Komunikacja wsparta jest reklamami na stronach internetowych skierowanych do MSP.


Kolejna część kampanii dotyczy cyfrowych systemów do druku produkcyjnego. Odbiorcami są usługodawcy z sektora poligraficzno – wydawniczego oraz firmy świadczące usługi klientom masowym. Ogłoszenia prasowe publikowane są w magazynach poligraficznych. Reklamy pojawiają się też w branżowych portalach internetowych.

Kampania produktowa objemuje także zróżnicowaną ofertę papierów marki Xerox. Komuniakty dotyczące tych produktów kierowane są zarówno do biur, jak i usługodawców druku.

Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Young & Rubicam. Za wybór i zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Autor: Witold Sokołowski 2006-05-10.
Źródło: Effective Public Relations.
 
2007 © Wszelkie prawa zastrzeżone